۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

زباله دانی که درش باز شد

برادر زن «ترانه موسوی» قلابی، صحت اظهارات کروبی را تأیید می کند و با پررویی طلبکار شده که چرا این فریب کاری را افشا کرده:


برای حفظ نظام، به ترانه موسوی تجاوز می کنند و او را می کشند. و بعد هم برای حفظ نظام، یک ترانه موسوی دیگر پیدا می کنند تا یک نمایش دروغ ترتیب دهند و این کثافت کاری را تکذیب کنند. و باز هم برای حفظ نظام، به کروبی حمله می کنند به جرم پرده برداشتن از این جنایت و شیادی بزرگ.

مردک بی صفت در نامه اش می نویسد: «آبي بود و از جوي برفت، تيري بود و از چله گذشت.» بی شرف! این آب نبود. خون بود که از جوی برفت، و بند هم نمی آمد. و راستی نگفتی که این تیر از چله ی کدام آدمکش گذشت... تف بر این نظام که برای حفظش این همه باید جنایت کرد و این همه باید دروغ گفت. تف بر تو که اینطور انسانیت را یکجا فروختی... تف!

به جای این که از این دروغ شرم کنی و سر به زیر خاک کنی، سر به طغیان برداشتی. به جای این که از این جنایت برآشوبی از حقیقت برآشفتی. آقای حجت الافساد و المفسدین سیدحسین شاهمرادی! از تصور موجودی مثل تو حالم بد می شود. از تصور این که تو هم انسانی و من هم انسانم دست و دلم می لرزد. که نکند من هم روزی تا این حد سقوط کنم و به زباله ی بدبویی چون تو بدل شوم. خدا عاقبت همه مان را به خیر کند.

۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

اعتراض به دادگاه و حمایت از متهمان

اعلام شده که جلسه‌ی بعدی سران و اعضای جنبش سبز در روز پنج‌شنبه پانزدهم در شعبه‌ی پانزدهم دادگاه انقلاب برگزار می‌شود:
http://www.iribnews.ir/NewsRoom.aspx?ID=27337384
پیشنهاد می‌شود در زمان تشکیل دادگاه به همین مکان برویم تا هم به روند دادگاه اعتراض کنیم و هم متهمان (قهرمانان) جنبش سبز در هنگام ورود به دادگاه جمعیت حمایت‌کننده را ببینند و روحیه‌ی بالاتری پیدا کنند. به تأثیر بزرگی که این کار می‌تواند داشته باشد فکر کنید و لطفاً از آن حمایت کنید.